NUFFNANG

Sabtu, Jun 18, 2011

Kaitan UFO dan Nazi Jerman

Menurut satu kajian,ada kemungkinan pihak Nazi dan makhluk asing Aliens pernah bersekutu semasa perang dunia ke 2. Yang merupakan satu pakatan yang hebat.Di mana makhluk Alien telah menyediakan teknologi UFO kepada Nazi.
ALIEN...Hitler di dakwa pernah bertemu makhluk tersebut.
Dalam fiksyen sains, teori konspirasi,dan beberapa buah buku yang di jual di pasaran gelap, terdapat beberapa cerita atau rahsia mengenai UFO Nazi (dalam bahasa Jerman: Rundflugzeug, Feuerball, Diskus, Haunebu, Hauneburg-Geräte, VRIL, Kugelblitz, Andromeda-Geräte, Flugkreisel, Kugelwaffen ,
Reichsflugscheiben).

Ia berkaitan kononnya Nazi  berjaya cuba untuk membangunkan pesawat atau kapal angkasa maju oleh Nazi Jerman sebelum dan semasa Perang Dunia II,Manakala selepas perang kapal ini di simpan di pangkalan rahsia bawah tanah di Antartika, Amerika Selatan atau Amerika Syarikat, bersama-sama dengan saintis Nazi yang mencipta kapal angkasa tersebut.
UFO Nazi...yang di katakan telah di cipta dalam tahun 1938 ?
Cerita dan mitos berkaitan Nazi dan UFO ini sebahagian besarnya terdapat di dalam sejarah yang telah di dokumenkan seperti berikut :

Di wilayah Swabia di Antartika,Nazi Jerman di katakan telah menghantar ekspedisi di sana pada tahun
1938, dan lain-lain yang telah dirancang dengan rapi.
discos voadores hitler nazi ufo
Teori berkaitan kewujudan pangkalan UFO Nazi di Antartika. Kini diuruskan oleh Amerika Syarikat.
Nazi Jerman telah menjalankan penyelidikan teknologi termaju, termasuk roket, penyelidikan enjin
Viktor Schauberger itu, sayap kapal terbang dan Enjin Arthur AS6 eksperimen pesawat bersayap yang boleh berputar.

Sebahagian makhluk asing Alien UFO semasa Perang Dunia II, terutama yang dikenali sebagai pejuang foo, telah di sangkakan oleh musuh-musuh mereka adalah prototaip pesawat musuh yang direka untuk mengganggu pesawat mereka.Yang sebenarnya adal benar.
MEGAH...Gambaran Hitler dengan UFO ciptaan saintisnya.
discos voadores hitler nazi ufo
Swabia di Antartika,Pengkalan UFO NAZI Jerman




UFO...Kemegahan Nazi Jerman 

UFO Nazi terhempas ketika pendaratan di Swabia di Antartika

SEORANG tentera Alien Nazi Varri Intirestingk.









CLICK HERE ! FOR MORE INFO !


BROWSE 6X FASTER WITH OPERA MINI!

Hate the feeling of wanting to Like your friend's FB comment and at the same time, you want to reply your other friend's Twitter comment as well? It is loading oh-too-slow!

Get the legendary Opera Mini with DiGi today! 6x faster Internet browsing so it's faster than ever!
SMS "Opera" to 2000 to download and it is FREE now. Don't forget to share them with your friends!

4 ulasan:

usahawan berkata...

Fantastic!! Tp cam x caya pn ada..

namialus67 berkata...

Sebenarnya Jerman banyak mempunyai ciptaan-ciptaan teknoloji tercanggih dan terbaik dari zaman perang dunia kedua hingga sekarang berbanding AS.Termasuklah bidang teknoloji angkasanya.Banyak misi-misi pelancaran satelit nya ke angkasa telah berjaya berbanding AS.Jadi tidak hairanlah teknoloji UFO di kaitkan dengan Nazi Jerman pada masa itu.STEALTH juga ciptaan Jerman,yang di ciplak oleh AS.Cuma teknoloji dan ciptaan-ciptaan canggih Jerman kurang publisiti di sebabkan bahasa Jerman tidak di gunakan secara meluas di dunia ini,berbanding bahasa English khasnya AS.Thank,s Mr usahawan atas respon anda pada post ini.

Unknown berkata...

aku pon mcm tak percaya je ehehe yang aku percaya ialah teknologi jerman mmg lebih maju dari US dan lain2..tgk kat youtube pon dah tau..cube banding kan kereta perisai pon dah memadai..ape pun aku lebih suke kalau Malaysia yang lebih maju dr segi teknologi nih..ntah bile laaaa..hacker dan pandai..yg lain2 bile pulak ekk..hehee :p

namialus67 berkata...

Betul tu Harith Iskandar,pengodam kita pun dah maju,habis laman web kerajaan kena godam,bila pula mereka-mereka ini hendak mencipta satu perisian yang canggih made in malaysia,yang boleh di jual keluar negara.

Mengenai kaitan UFO dengan Nazi kita serahkan kepada pihak "CSI"buat kajian lagi.Thanks Harith Iskandar diatas komen anda.

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: