Nuffnang Ads

Jumaat, Januari 13, 2012

Gambar pelik tapi benar

Pelik tapi benar,beri tikus air susu di India.
Terpulang kepada anda untuk mentafsirkannya.Gambar-gambar ini.Sesuatu yang  pelik dan lucu bagi kita,tetapi menjadi pemandangan biasa ditempat mereka.Lain padang lain belalang ,Lain negara lain pula budayannya.

Siapa yang sakit ?

Solekan paling cantik di Afrika.

Selipar ? Bersyukur kita ada banyak kasut dan selipar,sampai tak terpakai.

Bersiar-siar bersama anak angkat di petang hari di Vietnam.

Fesyen "Automotif 2012"

Kes dah terlambat nak pergi kerja.

Patuh dengan slogan.

Bukan di rumah,tapi dalam teksi.

Demi sesuap nasi,pertunjukkan yang paling sadis di India.
Ini baru betul - Bas -Sikal.

Tak tahan sejuk.

Teringin nak pakai "BMW" agaknya.

Mana pergi tuannya,bertapa kot?

Tak senonoh perangai beruk sekor ni.

Kayu pun kayu lah,asalkan ada "Spoiler".

Nak ikut-nak ikut,terpaksa la bawak jugak.

Inilah rupabentuk kereta lembu sebenar. (Gabungan kereta dan lembu)

Siap boleh bawak penumpang kat depan lagi.

Nak kemana tu bang?
Saya sedia menerima pangillan bila-bila masa sahaja.

Beryoga tak kira tempat.

Jambatan paling ngeri,di India,anda sanggup?

Hanya di India.

Kita serupa.

Tapak kasut yang pelik.

Idea sempoi,tak payah susah-susah nak tiup mee panas.

Cari passenger.

Takut hilang.

Kasi laju sikit,bila pasang turbo.

Tiada tali,akar pun berguna.

Motor serba guna.
Oooppp!!! dah terlebih muatan la pulak....

VIDEO CARA BUKA PINTU KERETA TANPA MENGUNAKKAN KUNCI KERETA.

1 ulasan:

klANA berkata...

hahaha..kelakaunya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: