Nuffnang Ads

Isnin, Januari 09, 2012

Rahsia mamak buat roti canai terbongkar

images poster funny cool expert creative how indian kitchen works
Seorang penebar roti canai sedang tekun menjalankan rutin hariannya...
Anda suka makan roti canai? Sudah pasti itulah makanan kegemaran rakyat Malaysia..Tahukah anda bagaimana cara mamak roti canai menyiapkan roti canai tersebut?.Jom kita saksikan video yang dirakam secara rahsia ini.Pasti anda akan berkata,Pehhh...Huhhh...


Jika disebuah restoran mewah, anda boleh melihat chef menunjukkan kehebatan dan kemahiran mereka apabila memasak makanan yang paling pelik atau canggih. Di India, anda boleh melihat mereka beraksi hebat hanya di gerai makan jalanan.
Ehh...macam main ketuk-ketuk pulak...
Video hebat penebar roti canai.

4 ulasan:

Shafiq berkata...

perghh... yang menarik tu masa dia lempar doh roti tu kat kawan dia ujung sana.. sikit pun tak terbabas..

namialus67 berkata...

Saya pun memang respek sangat kat mamak yang tukang lempar Doh tu,tak toleh kiri kanan tepat pulak tu sasarannya...memang hebat.Thanks Shfiq atas komen anda.

Tanpa Nama berkata...

aku makn roti yg org melayu tebar je... pastu wajib tak pakai cincin, klu yg mamak tebar ni selera da down lps 1 insiden dlu..

Tanpa Nama berkata...

perggggghhhhhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: