NUFFNANG

Jumaat, Julai 13, 2012

SEJADAH UNIK YANG BERCAHAYA KETIKA MENGHADAP KIBLAT

Ketika ini telah dicipta sebuah sejadah yang dapat menentukan arah kiblat secara automatik. Sejadah ini memiliki kelebihan khusus di saat kita menghamparkannya di lantai.
Ini adalah teknologi yang di kembangkan untuk kita agar dapat membantu dalam menjalankan ibadah dengan baik. Mungkin Anda pernah ada pengalaman menginap di hotel atau villa terasa bingung untuk menentukan arah kiblat, anda bernasib baik jika ada penunjuk arah kiblat yang biasanya ada di tampal siling bilik hotel, tapi jika tiada,Anda pasti bingung.
Sejadah ini dapat mengeluarkan cahaya yang menunjukkan arah kiblat. Apabila cahaya yang dipancarkan redup, maka arah kiblat belum tepat. Sedangkan jika sudah tepat, maka cahayanya semakin terang.Sejadah yang dikeluarkan oleh syarikat "Soner Ozenc" ini dapat membantu kita yang sedang dalam perjalanan, bermalam di hotel atau berada di tempat yang baru dikunjungi.
Efek cahaya yang muncul dari sejadah ini merupakan teknologi yang dikembangkan oleh syarikat perusahaan Surelight di Eropah.  


Istilah : Electro Luminescent Phosphore Printing technology. (Soner Ozenc).
Sejadah model baru ini disebu t : El Sajjadah 1426.
LIHAT VIDEO


Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: