Nuffnang Ads

Isnin, Oktober 15, 2012

Gempar ! Wanita Hamil Akibat Berasmara Dengan Mayat

Lexington Missouri- Polis menangkap dan menghukum Felicity Marmaduke, 38 tahun, Wanita yang bekerja sebagai pekerja di bilik mayat, Kerana telah melakukan penodaan dan persetubuhan terlarang terhadap mayat yang dikendalikannya.

Gemapar ! Keratan akhbar siarkan berita yang pelik  ini
Akibatnya beliau menjadi hamil kerana perbuatan itu. Polis mendenda Felicity Marmaduke sebanyak $ 250,000. Berdasarkan pengakuannya kepada polis, Ketika kejadian wanita itu mengaku sedang memandikan mayat tersebut, Secara tiba-tiba alat sulit mayat itu menegang dan mengalami ereksi yang dipanggil (post mortem erection).
Bilik mayat tempat kejadian berlaku
Ketika bersendirian dan melihat keadaan mayat itu, timbul keinginan untuk berasmara dan terjadilah hubungan terlarang dan diluar tabii manusia normal. Dan dia terkejut, mayat itu mengalami orgasme selepas beberapa minit berasmara dengannya. Setelah melakukan pemeriksaan kesihatan beberapa minggu selepas itu, Felicity Marmaduke dinyatakan hamil oleh doktor! Polis akhirnya tahu bagaimana Marmaduke boleh hamil.
Mayat ini meninggalkan zuriat . . .
Dia ditangkap di rumahnya yang terletak hanya beberapa meter dari rumah mayat itu. Yang menjadikan berita ini tambah menarik dan panas adalah Felicity Marmaduke berniat untuk membolot harta si mayat sebagai jaminan wang untuk bayinya nanti. 

Link

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: