Nuffnang Ads

Rabu, Oktober 17, 2012

Thailand's Got Talent Buka Coli Dan Melukis Dengan Payudaranya


Duangjai Jansaunoi kelihatan gugup di atas pentas sebelum memulakan aksinya
Pertandingan pencarian bakat “Thailand''s Got Talent” yang disiarkan secara langsung di televisyen mendatangkan kontroversi di Thailand. Dalam tayangan tersebut, seorang peserta 
wanita bernama Duangjai Jansaunoi membuka colinya dan membasahkan payudaranya dengan cat dan melukis di kanvas menggunakan payudaranya sebagai berus.


Dalam acara yang disiarkan secara langsung dan tanpa ditapis itu, peserta wanita berusia 23 tahun tersebut mengenakan kemeja kotak-kotak dan seluar jeans. Pada mulanya dia kelihatan gugup ketika berada di atas pentas dan menghadapi juri. Kepada 3 juri, ia menyatakan ia hebat melukis. 




Ia memulakan aksinya dengan melukis gambar bentuk manusia


Kemudian ia berbalik membelakangi kamera, membuka kemeja dan colinya, dan menuang cat berwarna kuning, hijau, merah dan hitam ke payudaranya. Kemudian, ketika muzik dansa dimainkan, dia mengusapkan buah dadanya pada kanvas. Para penonton dan juri terlopong seperti tidak percaya apa yang berlaku di pentas.

Lalu ia membuka coli hitamnya  

Menteri Kebudayaan Thailand, Sukumol Khunploem, meminta produser untuk menghentikan acara yang ditayangkan dalam jam prime time. Dia mengatakan bahawa telanjang di tempat 
umum tidak dibenarkan diterima oleh budaya konservatif Thailand.

Menuangkan cat warna-warni ke payudaranya


Jreeeenggg...ia melukis dengan payudaranya!

"Mesti ada batasan untuk ekspresi seniman," kata Menteri Sukumol. Sambil mengatakan akan menemui para produser pada acara tersebut untuk meminta penjelasan.
Juri wanita ini terlopong . . .
Pornchita tidak sudi melihat wanita ini semasa dua juri lainnya memberikan pendapat
Perkara ini membuatkan salah seorang juri wanita, aktres  Pornchita Na Songkhla berjalan meninggalkan acara dan mengatakan pertunjukan itu tidak sesuai dengan budaya Thailand. 

Tapi dua juri lainnya (keduanya laki-laki) memutuskan apa yang dilakukan peserta ini adalah bentuk ekspresi seni dan membenarkan peserta wanita ini lulus ke episod seterusnya.
Dua juri lelaki ini meluluskan peserta wanita ini ke pertandingan seterusnya


Jom Lihat Video Aksi Yang xxx Ini . . .

Link

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: