Nuffnang Ads

Khamis, November 08, 2012

Gempar ! Doktor Terlampau

Sebuah video yang dirakam secara rahsia oleh seorang yang menyamar sebagai pembersih klinik,  kemudian menyamar sebagai pembantu perubatan di Ghana telah berjaya mendedahkan kegiatan penipuan seorang doktor Perubatan meminta pesakit wanita beliau untuk mengadakan hubungan badan, Sebagai satu syarat untuk mendapatkan rawatan di kliniknya.

Kebanyakkan wanita yang datang ke ke klinik itu adalah untuk melakukan pengguguran akibat mengandung di luar nikah. Doktor itu akan mengarahkan pesakit wanitanya berbogel untuk pemeriksaan. Dan sebelum melakukan pembedahan penguguran doktor itu terlebih dulu meminta untuk melakkan hubungan badan dengan pesakitnya, dengan alasan tanpa melakukan hubungan badan, pengguguran tidak akan berjaya.

Doktor itu kini dalam tahanan polis dan bersedia untuk didakwa dimahkamah. Rakaman video yang dirakam secara sulit itu sebagai bahan bukti untuk mendakwa doktor tersebut. Kejadian berlaku di sebuah klinik swasta yang terletak dipinggir bandar Accra, Ghana.
Klinik yang bermula dengan huruf 'U' kini diarahkan tutup serta-merta kerana perbuatan doktor itu yang menyalahi undang-undang. Hasil siasatan polis mendapati doktor itu telah mengadakan hubungan badan dengan lebih 52 wanita yang juga pesakitnya yang hendak melakukan penguguran di klinik itu. 
Mangsa wanita yang kebanyakkan berusia antara 20 dan 40 tahun akan dikenakan bayaran yang pelbagai dari GH150 untuk GH400, bergantung kepada umur kehamilan. Kebanyakkan pelanggan wanita tidak berasa curiga dan percaya, dengan syarat pengguguran yang pelik ini. Kerana menurut doktor itu melakukan hubungan badan sebelum proses penguguran adalah penting kerana ia akan lebih memudahkan lagi proses penguguran berlaku, berbanding jika hubungan badan tidak dilakukan. 
Menurut mangsa doktor itu tidak pernah mengunakkan kondom sebagai langkah keselamatan sewaktu melakukan hubungan badan dengan kesemua pesakitnya. Kesemua pencabulan itu berlaku di meja pembedahan di klinik itu dalam keadaan doktor itu berdiri melakukannya.

Link

SAKSIKAN VIDEO INI : ( WARNING: disturbing content ) !

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: