Nuffnang Ads

Selasa, Januari 15, 2013

Video Tangan pelawat di baham ikan besar

Florida - Seorang pemuda mengalami peristiwa paling mengerikan dalam hidupnya.Entah apa puncanya, tiba-tiba saja ikan yang hendak di beri makan mlompat dan mengigit tangannya.

Ketika kejadian malang itu terjadi, Pemuda itu hendak memberi ikan itu makan dengan tangannya sambil bertiarap diatas jeti bersama beberapa pelawat yang lain.Tiba-tiba, seekor ikan yang panjangnya 2.5 m dan berat kira-kira 160 kg, melompat keluar dari dalam air dan terus menyambar tangannya. 

Mulut ikan yang besar itu menelan separuh dari lengan pemuda ini. Dan kelihatan ikan raksasa ini seperti tidak mahu melepaskan gigitannya pada lengan pemuda itu. Semasa, pemuda itu sedang panik dan bersusah payah untuk melepaskan gigitannya. Pemuda itu sempat bangun dan terjatuh lagi di atas jeti, hingga akhirnya ada 2 orang yang ada berhampiran, membantunya melepaskan diri dari ikan tersebut. 

Setelah beberapa minit berjuang, barulah ikan itu mahu melepaskan giginya yang tajam. Sementara itu, lengan pemuda itu kelihatan berlumuran darah. Dailymail.co.uk mengatakan bahwa pemuda itu bukanlah mangsa pertama dari gigitan ikan tersebut. Sebabnya, Sudah ramai pengunjung yang tangannya di baham oleh ikan raksasa itu ketika hendak memberi makan dengan menggunakan tangan seperti yang dilakukan oleh pemuda itu. Berikut video yang dirakam oleh saksi di tempat kejadian tersebut.

Lihat Video Berikut . . .

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: