NUFFNANG

Ahad, Oktober 13, 2013

PEKERJA BINAAN JUMPA AKAR MIRIP MANUSIA

AKAR pokok mirip manusia di temui
Pekerja binaan di China gempar apabila menemui akar pokok mirip seperti manusia. Akar pokok ini mempunyai kaki,tangan,mata,mulut dan kemaluan seperti manusia. Akar mirip manusia ini ditemui semasa pekerja binaan mencabut pokok-pokok yang tumbuh meliar di kawasan yang ingin di buat bangunan di Danyang, Wilayah timur China.

LENGKAP seperti manusia
Tumbuhan yang meliar ini adalah tumbuhan jenis "Chinese Knotweed",Yang banyak di gunakan oleh orang-orang china dalam proses perubatan tradisional dengan tujuan untuk meningkatkan tenaga seksual lelaki, meningkatkan fungsi hati dan buah pinggang serta mampu membersihkan darah jika jika air rebusannya  diminum dan dijadikan amalan.
INILAH daun pokok herba yang memiliki akar seperti manusia
Ia juga digunakan untuk merawat insomnia, tulang yang lemah, sembelit dan aterosklerosis dan boleh meningkatkan tahap gula dalam darah dan melegakan sakit otot.
MEMANG pelik akar pokok herba mirip manusia
Pekerja-pekerja binaan ini terkejut besar selepas menarik keluar akar yang menyerupai seorang lelaki yang sedang berbogel. Akar pelik mirip manusia ini seberat 3.5kg, tumbuhan jenis ini banyak ditemui di kawasan pergunungan tengah dan selatan China.
KEBESARAN Allah mungkin ada hikmah disebaliknya
Sebelum ini telah banyak penemuan akar pokok herba ini mirip seperti manusia. Sehingga kini masih tidak di ketahui punca akar pokok herba ini sering membentuk seperti manusia.

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: