NUFFNANG

Rabu, Disember 25, 2013

LELAKI INI HIDUPKAN AYAM YANG SUDAH MATI DAN TERPOTONG KAKINYA

PERCAYAKAH anda ayam yang sudah di kerat kaki dan di bunuh mati dapat di hidupkan kembali? Memang tidak masuk akal dan sukar untuk di percayai jika kita hanya mendengar cerita saja tanpa melihatnya.


LIHAT VIDEO
Dalam video yang di paparkan ini anda akan melihat sendiri satu permainan sihir dengan bantuan syaitan bagaimana perkara ini boleh berlaku. Amat mengejutkan ayam ini hidup kembali dengan tiada cacat celanya.

Penganut agama Islam dilarang keras daripada mengamalkan sihir, kerana dianggap mengingkari hukum Allah/alam dan boleh jatuh syirik. Ia seolah-olah cuba menyaingi kuasa Allah. Walaubagaimanapun sihir boleh dielak dengan mengamalkan beberapa ayat suci al-Quran seperti ayatul kursi dan lain-lain. Kedua-dua mazhab Sunni dan Shiah melarang penggunaan sihir.

Di dalam aliran Sufi bagaimanapun terdapat konsep "barakah" yang merujuk kepada "rahmat" atau "kuasa Tuhan" yang diberikan kepada orang alim. Juga masih terdapat orang Islam yang menggunakan jin bagi tujuan yang baik seperti dalam perubatan dengan bantuan dari ayat Quran dan doa. Mazhab Wahhabi bagaimanapun melihat segala penggunaan jin atau makhluk halus walaupun untuk tujuan baik sebagai syirik.

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: