NUFFNANG

Khamis, Januari 23, 2014

FENOMENA SALJI DI INDONESIA DAN FILIPINA KEJUTKAN SAINTIS

FENOMENA aneh salji turun di utara Indonesia.
SEBELUM ini kita telah digemparkan dengan berita turunnya salji di beberapa buah negara seperti Mesir dan Vietnam ianya amat menakjubkan. Ramai yang mengatakan ini adalah petanda akhir zaman. Para saintis mengatakan paksi bumi telah berganjak dari tempat asalnya, inilah yang membuatkan kecelaruan cuaca dan iklim dunia.

Tetapi tahukah anda ada lagi satu berita yang mengemparkan! sebelum kejadian turunnya salji di Mesir dan Vietnam, negara Indonesia dan Filipina jugas telah terlebih dulu turun salji. Tetapi kejadian ini tidak dihebohkan, mungkin atas sebab-sebab tertentu.
FENOMENA aneh ini berlaku di suatu pagi yang dingin di Indonesia.
Fenomena yang sangat luar biasa ini telah mengejutkan penduduk di kawasan utara Indonesia. Menurut keterangan video, kejadian ini berlaku disuatu pagi dimana cuacanya tersangat sejuk dan tidak di sangka-sangka pada pagi itu juga turunnya salji. Indonesia adalah sebuah negara beriklim tropika, fenomena ini sangat mengejutkan.

Anda boleh saksikan video dalam bahasa Inggeris di bawah ini dengan tajuk "Fenomena salji yang pertama kali di rantau Asia (Indonesia dan Filipina)". Fenomena ini telah mengejutkan para saintis dunia. 
FENOMENA luarbiasa salji juga dilaporkan turun di selatan Filipina.
-ALAMCYBER2020- Berita ini tidak dapat dipastikan kesahihanya, namun setelah saya search ada satu berita dari www.republika.co.id ada satu berita berkaitan  'Ribut salji' di sana dengan tajuknya "Fenomena Alam Aneh, Badai Salju Hantam Sumatra Barat".


LIHAT VIDEO SALJI TURUN DI INDONESIA!


LIHAT VIDEO SALJI TURUN DI SELATAN FILIPINA!

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: