NUFFNANG

Ahad, Januari 19, 2014

KEPALA 'BERDURI' DITIMPA LANDAK

KEPALA Sandra dipenuhi duri landak.
Di Rio de Janeiro Seorang suri rumah mengalami kesakitan teruk selepas seekor landak jatuh atas kepalanya ketika dia keluar membawa anjingnya berjalan.

Akibat kejadian, Sandra Nabuco, 52, terpaksa dibawa ke hospital untuk rawatan berikutan 200 duri landak melekat di kulit kepala dan rambutnya.
“Memang mengejutkan. Tiba-tiba saya rasa sesuatu di atas kepala saya dan apabila merabanya tangan saya terkena duri landak.

“Doktor terpaksa menggunakan penyepit untuk mengeluarkan semua duri itu.
200 duri landak di cabut dari kepala Sandra
“Mula-mula kami mengiranya tetapi bila sampai 150 kami pun tidak larat meneruskan. Saya anggarkan sekurang-kurangnya 200 duri dicabut,” katanya.

Haiwan itu dipercayai jatuh daripada sebatang tiang lampu.

Doktor memberikan antibiotik untuk mengelak jangkitan kuman.
LANDAK jenis inilah yang jatuh atas kepala Sandra
Sandra kini mampu ketawa namun menganggap kejadian itu peringatan untuk semua.

“Sekurang-kurangnya saya masih sihat. Saya tidak dapat bayangkan apa berlaku sekiranya kejadian membabitkan kanak-kanak atau orang tua,” katanya ketika ditemui, semalam. - Agensi

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: