NUFFNANG

Sabtu, Mac 29, 2014

Rakaman Paling Seram : VIDEO ARWAH

Malam tadi admin merayau-rayau di alam maya untuk mencari idea dan bahan-bahan yang pelik, unik dan misteri untuk di kongsi bersama pengunjung blog 'alamcyber2020'. Setelah beberapa jam marayau di alam tanpa sempadan ini saya terjumpa satu rakaman video yang agak pelik unik dan sememangnya sangat misteri.

Jom! mari kita sama-sama ikuti dan saksikan apa yang pelik dan misteri itu...
Rakaman Akid : (Mungkin nama arwah abang pemilik akaun youtube ini bernama 'Akid')

TIDAK di ketahui apa motif rakaman  arwah ini?
VIDEO ARWAH #1- Segalanya bermula selepas 2 minggu arwah abang saya meninggalkan kami sekeluarga. Sejujurnya, saya dan keluarga amat berasa sedih di atas pemergiannya. Arwah ketika hidup ialah seorang yang amat rajin, baik hati dan menghormati orang yg lebih tua darinya. Arwah juga gemar merakam video dengan videocam pembelian ayah ketika hari jadinya yang ke-18.

GAMBAR yang di rakam oleh arwah memang pelik-pelik belaka
Dua minggu telah berlalu sejak pemergiannya, pada suatu malam, hati saya tergerak untuk
membuka dan melihat-lihat komputer riba kepunyaan arwah abang saya. Ketika saya menonton semula segala video-video rakaman arwah, saya terjumpa beberapa video yang saya anggap aneh dan mencurigakan.
INI ADALAH RENTETAN RAKAMAN YANG ANEH DIRAKAM OLEH ARWAH ABANG SAYA KETIKA DIA MASIH HIDUP DAHULU.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak de apa yg pelik bro.

Tanpa Nama berkata...

seram pula aku tengok

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: