Nuffnang Ads

Ahad, Mac 23, 2014

VIDEO : DETIK AZAB SEEKOR SINGA MENGHADAPI SAKARATUL MAUT

Astagfirullah, sedangkan singa ganas ini hanyalah seekor haiwan pun tersiksa menghadapi Sakaratul Maut. Apatah lagi kita manusia yang lemah dan bergelumang dengan dosa-dosa di sepanjang hayat kehidupan.

Sakaratul Maut Akan Ditempuhi Setiap Orang Samada Secara Sukar (Berat) Atau Senang (Ringan).

Sabda Rasulullah SAW : “Sakaratul Maut Itu Sakitnya Sama Dengan Tusukan Tiga Ratus Pedang” (HR Tirmidzi). Sabda Rasulullah SAW : “Kematian Yang Paling Ringan Ibarat Sebatang Pohon Penuh Duri Yang Melekat Pada Selembar Kain Sutera. Apakah Batang Pohon Berduri Itu Dapat Diambil Tanpa Membawa Bahagian Kain Sutera Yang Tersobek ?” (HR Bukhari)
Imam Ghazali Berpendapat : “Rasa Sakit Yang Dirasakan Selama Sakaratul Maut Menghujam Jiwa Dan Menyebar Ke Seluruh Anggota Tubuh Sehingga Bahagian Orang Yang Sedang Sakaratul Maut Merasakan Dirinya Ditarik-Tarik Dan DiCabut Dari Setiap Urat Nadi, Urat Saraf, Persendian, Dari Setiap Akar Rambut Dan Kulit Kepala Hingga Kaki”.

Sebaliknya Imam Ghazali Mengatakan Bahawa Orang Beriman Akan Melihat Rupa Malaikatul Maut Sebagai Pemuda Tampan, Berpakaian Indah Dan Menyebarkan Wangian Yang Sangat Harum.

LIHAT VIDEO YANG SANGAT MENGINSAFKAN INI...

Dalam Menghadapi Sakaraul Maut Ingatlah Allah, Kerana Masa Itu Adalah Masa Ujian. Syaitan Akan Datang Dan Menggunakan Kepandainya Untuk Mematikan Manusia Dalam Keadaan Kafir, Samada Menjelma Sebagai Ibu, Bapa, Kawan Atau Guru Yang Kita Hormati Dan Menyeru Supaya Beriman Dengan Agama Nabi Musa, Nabi Isa Dan Meninggalkan Islam.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: