Nuffnang Ads

Rabu, April 30, 2014

VIDEO: Lawak Habis Kesian Brader Ni Disangka Mesin ATM

Apa hal pulak mamat ni cocok kad ATM kat perut aku pulak?
Ini satu insiden yang benar-benar berlaku, bukan satu lakonan semata-mata. Kejadian lawak dan sangat lucu spontan ini berlaku di sebuah bank ketika mamat berjaket hitam ini hendak mengeluarkan duit dari mesin ATM.


Kejadian seperti ini memang boleh berlaku jika kita tidak fokus dan kepala tengah serabut dengan pelbagai masaalah. Mungkin itulah yang berlaku kepada mamat berjaket hitam ini...mujurlah brader yang berbadan sasa tu cool, kalau tidak mungkin lebam biji mata di buatnya.


KAH!KAH!KAH!....
Namun insiden ini mengundang hilai tawa yang spontan dari wanita-wanita yang kebetulan berada disitu. Jika Admin ada pun mau pecah perut jugak dibuatnya...macam-macam hal ragam manusia ni. Jom tengok video dia.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: