NUFFNANG

Rabu, Julai 16, 2014

10 KATA-KATA PALING LAWAK SAMY VELLU BOLEH PECAH PERUT KETAWA

Petikan-petikan anda baca di bawah adalah semua berdasarkan sumber yang sahih dan artikel adalah bertujuan hiburan sahaja semata-mata. Jika anda mudah tersinggung atau keliru, adalah lebih baik anda baca artikel lain.

1. Samy Vellu pada Pos Laju Malaysia – “Besok Kirim, Hari ini sampai”

2. Samy Vellu bercakap mengenai kehormatan beliau – “Ini perkara banyak memalukan saya. Sebenarnya, Kemaluan saya sangat sangat BESAR”

3. Samy Vellu bercakap mengenai dadah – “Orang orang mude sekarang banyak suka hisap dade”

4. Samy beri ceramah – “Kita akan bina satu jambatan untuk orang-orang kampung di sini. Salah seorang penduduk bertanya; Tapi Datuk, sini tak ade sungai, buat apa bina jambatan? Samy dengan bangganya membalas, Kalau tak ade sungai, kita bina sungai”

5. Samy’s di berita nasional – “Toll naik sikit, marah sama saya. You ingat ini semua toll saya punya bapak punya kah?!”

6. Semasa krisis air berlaku – “Semua orang diminta jangan membuang aiyeer”

7. Semasa derma darah di Sungai Siput – “Marilah kita semua menderma dara”

8. Semasa pembukaan acara di suatu ceramah – “Selamat datang saudara mara semua” sepatutnya saudara-saudari

9. Semasa pembukaan acara 2# – “Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik ke pentas untuk membuka kain”

10. Paling lawak antara semuanya  – “Bagi saya, ini adalah satu pembaziran atas duit rakyat. Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pergi ke MATAHARI! Barulah USA dan Russia respect sama kita!

Pemberita membalas – “Tapi Datuk Seri, matahari kan panas, macam mana mahu pergi?”

Samy Vellu balas – “Itu pasal you takda jadi menteri, saya sudah 30 tahun jadi menteri, mesti ada penyelesaian. Kita jangan pergi siang, banyak panas. Kita pergi malam baru ada sejuk!

Credits to – thevocket.com

2 ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: