Nuffnang Ads

Ahad, Mac 15, 2015

VIDEO: Beli rumah, dapat tuan rumah cantik dan kaya pulak tu...

Jogjakarta: Seorang wanita berusia 40 tahun kini menjadi perhatian di Indonesia selepas mengiklankan rumahnya untuk dijual sekali gus sudi menjadi isteri kepada pembeli rumahnya.


Wina yang juga pemilik salun berkata, dia tidak menyangka iklannya di Internet itu menjadi ‘viral’ di media sosial, namun tegas menyatakan bukan sengaja mencari glamor.

“Saya jujur tidak mencari sensasi, memang tulus menjual rumah dan cari suami,” katanya ketika ditemubual Kompas.com, di rumahnya di Randu Gunting, Tamanmartani, Kalasan, Sleman, di sini, semalam.

Menurut Wina, dia memerlukan wang dan pada masa sama mahukan suami yang boleh melindunginya dan menjadi imam kepada keluarganya.

LIHAT VIDEO "Beli rumah dapat tuan rumah"

Katanya, dia juga bersedia berkahwin dengan pembeli rumahnya kerana ia mempunyai nilai sejarah tersendiri berikutan dibina atas kehendak arwah ibunya.

"Jika rumah ini dijual dan pembelinya jadi suami, saya tidak perlu pindah. Rumah ini nazar arwah ibu saya," katanya yang mengakui sudah ramai yang menghubungi ejen yang membantu menjual rumahnya, Dian.

Wina berkata, jika ramai calon pembeli yang berminat dan sekali gus mahu melamarnya sebagai isteri, dia akan memilih yang benar-benar baik dan bertanggung jawab.
"Ya, kalau satu tidak (perlu pilih), tapi kalau banyak, saya akan buat pilihan. Saya ingin suami yang baik dan bertanggungjawab dan boleh menjadi imam keluarga,” katanya.

Wina baru-baru ini mahu menjual rumahnya dan mengiklankannya di Internet dengan menggunakan ayat ‘Penawaran Langka Abad Ini !!! Beli rumahnya bisa mengajak pemiliknya menikah (syarat dan ketentuan berlaku) hanya untuk pembeli serius dan tanpa nego’.

Rumah berkeluasan 523 meter persegi itu mahu dijual dengan harga Rp 999,000,000.00 (RM282,601).

Wina dibantu Dian yang mencadangkan penggunaan ayat berkenaan dalam iklan yang disiarkan dan dipersetujui Wina yang sememangnya mahu mencari jodoh selepas dua kali putus cinta.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: