NUFFNANG

Isnin, November 16, 2015

VIDEO : SubhanAllah! Fenomena Luar Biasa Berlaku Di Gurun Arab...

SubhanAllah! Petanda Apakah Ini?
Gurun adalah kawasan tandus tanpa air tanpa kehidupan. Hanya sedikit tanaman mampu hidup di padang pasir, Hanya sedikit haiwan yang mampu hidup di sana dan hanya sedikit manusia yang mampu tinggal di sana, Disebabkan tiada apa-apa yang ada digurun pasir untuk meneruskan kelangsungan kehidupan.

Semakin banyak kejadian luarbiasa berlaku di gurun pasir Arab...
Namun itu tidak bermakna tiada perkara-perkara yang luar biasa boleh terjadi di tanah gersang yang dinamakan 'GURUN PASIR'...

Sebuah tempat yang di namakan (Rub'al Khali) adalah gurun abadi terluas di dunia gurun ini seluas 650.000 km persegi yang meliputi 4 negara: Arab Saudi, Yaman, Oman dan Uni Emirat Arab.
Kelihatan seperti air sungai yang bergerak deras mengaliri gurun gersang...namun ianya hanyala pasir...
Di sinilah Satu fenomena alam yang aneh dan luar biasa telah mulai berlaku. Sebuah fenomena alam dengan kemunculan pasir yang bergerak sendiri secara menakjubkan mulai mengalir melalui gurun ini tidak ubah seperti sungai yang mengalirkan air deras. Fenomena luarbiasa ini telah membingungkan para saintis bagaimana ianya boleh berlaku.

VIDEO : SubhanAllah! Fenomena Luar Biasa Berlaku Di Gurun Arab...

Adakah ini satu lagi petanda akhir zaman dimana bumi gersang Arab akan menjadi bumi yang subur dengan air sungai yang mengalir disana-sini dan tumbuhan yang tumbuh subur...Walahualam.
Persis air sungai yang mengalir bila dipegang hanyalah butiran pasir yang bergerak sendiri...
Sehingga kini masih belum ada penjelasan yang pasti mengenai kejadian luarbiasa ini, tapi satu hal yang pasti, fenomena ini menciptakan banyak kekaguman.

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: