Menarik untuk dibaca!

Loading...

Jumaat, November 30, 2012

Misteri Payudara Wanita Berulat Terjawab


Ketika itu Susan McKinley baru saja pulang dari ekspedisi di Amerika Selatan, dia merasakan ada rasa aneh di payudara sebelah kirinya, dia tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku keatas payudaranya itu. Dalam fikirannya berharap rasa aneh itu akan hilang dengan sendirinya.

Video Kelakar Bayi Menahan Ngantuk

Leo yang berambut perang, berusaha sedaya upaya menahan ngantuk sambil matanya menatap ke arah ibunya yang sedang merakam tingkah lakunya. Perlahan-lahan mata Leo kelihatan semakin mengantuk seiring kepalanya yang mulai terlentuk. 

Rabu, November 28, 2012

Budak Juga Bernafsu ?

Seorang budak lelaki tertangkap video kamera semasa matanya asyik memerhati payudara seorang ketua sorak semasa menyaksikan pertandingan bola jaring antara Atlanta Hawks dan Washington Wizards baru-baru ini. Video lucu itu telah tersebar luas di YouTube. 

Selasa, November 27, 2012

Tumbuhan Paling Unik Di Dunia

Tumbuh-tumbuhan juga makhluk yang mempunyai banyak ragam dan unik. Ada yang menyeramkan, unik, pelik dan ganas ! Berikut antara tanaman yang mungkin agak aneh dan pelik di dunia :

Isnin, November 26, 2012

8 Juta Orang Telah Melihat Persembahan Hebatnya ?

Apa pulak yang sedang di buatnya sampai  pemuda ini jadi terkenal ?
8 Juta Orang Telah Melihat Persembahan Hebatnya ?
Dengan berbekalkan barangan usang seperti beberapa buah baldi buruk dan sebuah alat penghawa dingin yang telah rosak pemuda ini mencari makan. Bukan sebagai pengutip barangan lusuh. Tetapi sebagai apa ye ?

Ahad, November 25, 2012

Sengatan maut ikan pari

SENGAT ikan pari sangat berbahaya hingga boleh membawa maut jika terkena.
BARU-BARU ini, kita dikejutkan dengan berita seorang pesara tentera mati akibat disengat ikan pari.

Sabtu, November 24, 2012

Ronaldo sumbang 'kasut emas' bantu rakyat Palestin


Beberapa hari lepas saya ada membuat post mengenai " Ada kalimah Allah dikepala Cristiano Ronaldo". Saya beranggapan mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku itu. Hari ini telah tersebar berita pemain bola terkenal ini, Sanggup menjual kasut emas kesayangannya untuk membantu rakyat Palestin.

Jumaat, November 23, 2012

Inilah Senjata Pembunuh Rakyat Palestin

Telah banyak fakta ditemui bahwa di wilayah Gaza, israel telah melakukan seolah-olah ujian berbagai jenis bom-bom terbaru buatan mereka.

(Video) Bangunan kediaman di tengah jalan raya

Inilah kediaman paling pelik di dunia setakat ini
WENLING, China - Sebuah bangunan kediaman setinggi lima tingkat berada di tengah sebatang jalan raya yang baharu di Kampung Xiazhangyang di sini.

Khamis, November 22, 2012

Ada kalimah Allah di kepala Cristiano Ronaldo

Gempar ! berita mengenai bintang bola sepak dunia, Cristiano Ronaldo, Disebabkan videonya di Youtube semasa Real Madrid menghadapi Levante, kelihatan kalimah Allah pada kepala pemain bola sepak ini.

16 Juta tonton klip video " Cara Bodoh Bunuh Diri "

MELBOURNE : Klip Video muzik kartun di Internet menunjukkan pelbagai cara untuk membunuh diri, iaitu kempen keselamatan untuk pengangkutan Australia mendapat sambutan hangat di mana 16 juta orang setakat berita ini saya tulis telah menonton klip video itu dalam tempoh seminggu.

Ramai juruterbang tidur ketika pandu pesawat penumpang

London: Satu kajian baru dijalankan di Austria, Sweden, Jerman dan Denmark mendapati seorang bagi setiap tiga juruterbang tertidur ketika sedang mengawal pesawat yang membawa beratus-ratus penumpang. 

Rabu, November 21, 2012

Terbukti Langit dan Bumi Pernah Bersatu !

Para ahli astoronomi menyatakan bahwa pada awalnya langit dan bumi saling melekat menjadi satu, kemudian masing-masing berpisah dari yang lain. Penemuan ini dinamakan dengan teori Ledakan Dahsyat (big bang) yang berbunyi. . .

Isnin, November 19, 2012

(Video) Bila Burung Kakaktua Pun Nyanyi Lagu ‘Gangnam Style’

Bila Madonna yang menyanyikan lagu Gangnam Style itu sudah biasa. Macamana kalau lagu milik PSY itu dinyanyikan seekor burung kakaktua ? Hmm..Lihat saja video unik ini.

Sabtu, November 17, 2012

Jambatan ini hidup?

Jambatan ini membiak menjadi penghubung laluan yang dipisahkan sungai.
Kenapa perlu membina jambatan jika mampu menanamnya? Itu yang terjadi kepada penduduk sebuah lembah di timur laut India yang menghimpunkan kayu pokok sebagai jambatan sejak beratus tahun lalu, kemudian ia membiak menjadi jambatan unik.

Dua Roket Palestin Kena Israel

Kepulan asap dilihat di ruang udara Gaza selepas serangan udara Israel. - Foto AP
Gaza: Buat kali pertama dalam tempoh 20 tahun, dua roket pejuang Palestin sampai ke ibu negara Israel, Tel Aviv, kelmarin. 

Jumaat, November 16, 2012

Mengerikan Ada Benda Pelik Atas Siling Rumah Orang Ini

Rumah anda ada siling ? Pernahkah anda periksa dan naik ke atas siling rumah anda ? Apa yang ada diatas siling tu ? Kalau tiada apa-apa ok lah tu. Bagaiman jika ada sesuatu yang mengerikan di atas siling rumah anda ?

Awas helah bomoh auta

Manusia sering diperdayakan oleh persepsi. Kita selalu mengandaikan bahawa manusia yang mempunyai perwatakan baik seperti berkopiah, berjubah atau berimej kemas sebagai manusia yang boleh dipercayai.
SESETENGAH individu sanggup melakukan apa sahaja asalkan hajat di hati dapat ditunaikan walaupun dengan cara menyekutukan Allah.

KES bomoh memanipulasi mangsa nampaknya bukanlah perkara baharu dalam masyarakat kita.

Lelaki ini berlari guna 'empat kaki'

SALAH satu aksi Ito di garisan penamat.
TOKYO - Seorang lelaki berusia 30 tahun, Kenichi Ito menjadi manusia paling pantas di dunia berlari dengan menggunakan dua kaki dan tangannya.

Rabu, November 14, 2012

SEJIL 2 Peluru Berpandu Paling Laju Iran

GAMBAR menunjukkan ujian peluru berpandu Sejil 2 dilakukan di sebuah lokasi yang tidak didedahkan di Iran
TEHERAN - Pihak berkuasa Iran semalam berjaya menguji sebuah peluru berpandu jarak sederhana yang didakwa paling pantas dalam kelasnya dan mampu mencapai sasaran di Israel.

Selasa, November 13, 2012

Gadis Pelik Ini Tiba-tiba Muncul

Peristiwa bermula ketika seorang wartawan sebuah televisyen sedang membuat liputan berita di sebuah bandar yang agak sibuk. Sewaktu rakaman sedang dijalankan secara live, tiba-tiba terjadi satu adegan terlampau yang tidak di sangka-sangka. Di mana secara  tiba-tiba muncul seorang gadis yang berjalan selamba di belakang wartawan lelaki yang sedang membuat liputan berita itu dan terus menyelak skirt pendek yang dipakainya.

Isnin, November 12, 2012

Heboh Bayi Melawan Naga

Aksi bayi memang sangat melucukan, Ini ada satu video yang sangat kelakar aksi seorang bayi kecil yang sedang melawan seekor naga. 

Ahad, November 11, 2012

Terbukti Makan Petai Menjadikan Otak Pintar

Jangan malu makan petai kerana khasiatnya terlalu banyak

Ramai yang malu makan petai kerana baunya yang kurang menyenangkan. Jika anda mengetahui khasiatnya pasti anda akan selalu memakannya. Pokok petai merupakan spesis pokok asli yang tingginya sekitar 30 meter, dan banyak tumbuh di kawasan hutan Malaysia, Indonesia dan Thailand. Petai banyak ataupun senang didapati dikawasan Tropika. 

ANGKASA (Malaysia) Nafi Bumi Bergelap Selama 3 Hari


Agensi Angkasa Negara (ANGKASA) semalam menafikan laporan blog dan artikel yang mendakwa bumi akan bergelap selama tiga hari mulai 23 Disember berikutan kedudukan bumi, matahari dan pusat Galaksi (Bima Sakti) akan berada pada kedudukan selari.

Memburu Anakonda Terbesar Di Dunia

Penyelam,France Benfi bertindak berani untuk merakamkan gambar-gambar seekor Anakonda sepanjang sembilan meter di sebuah sungai di Mato Grosso Do Sul, Brazil. Mujur bagi penyelam berkenaan,Anakonda berkenaan tidak berminat menyerangnya kerana kekenyangan, dipercayai selepas memakan Copybara,Tikus terbesar di dunia. Amaran ! jika anda geli atau fobia dengan ular sila jangan lihat gambar-gambar ini . . .

1001 PETUA


1001 PETUA
Ingatlah ! Jangan di perlekehkan petua orang tua-tua kita zaman dahulu. Sebelum ada nya segala macam ilmu moden, Petua lah yang di gunakan. Kenapa Petua? Kerana Petua itu lebih tua usianya dari ilmu.
Berikut ada 34 petua yang mungkin berguna buat kita semua, terutama disaat terdesak. Apa salahnya jika kita mencuba...

Sabtu, November 10, 2012

Motosikal Kereta Yang Gempak !

Naik Motosikal kadang-kadang lebih best daripada naik kereta. Senang nak parking, guna minyak pun tak banyak macam kereta. Cuma yang tak bestnya bila hari hujan atau terlampau panas. Belilah motosikal berkuasa tinggi atau besar macam mana pun. 

Benarkah Bumi Akan Bergelap Pada 23, 24 dan 25 Disember 2012 ?


Pihak NASA menjangkakan akan berlaku fenomena bumi akan gelap selama 3 hari bermula pada 23, 24 dan 25 Disember 2012. Apakah ini satu bencana dan berakhirnya dunia ini? Entah benar atau tidak ini hanyalah jangkaan manusia sahaja

Mamak Teh Tarik Terlampau

Haaa . . . buat apa tu?
Suatu hari ketika berjalan-jalan di sebuah deretan kedai,Tiba-tiba tekak terasa haus pula. Apalagi teh tarik mamak la jadi sasaran.Teh tarik ni dah jadi minuman wajib rakyat Malaysia, walaupun dikatakan punca ramai rakyat Malaysia telah di potong kaki kerana minuman ini. (Kencing manis le tu..).Tiba-tiba mata terpaku dengan aksi sang mamak yang sangat terlampau.

Khamis, November 08, 2012

Gempar ! Doktor Terlampau

Sebuah video yang dirakam secara rahsia oleh seorang yang menyamar sebagai pembersih klinik,  kemudian menyamar sebagai pembantu perubatan di Ghana telah berjaya mendedahkan kegiatan penipuan seorang doktor Perubatan meminta pesakit wanita beliau untuk mengadakan hubungan badan, Sebagai satu syarat untuk mendapatkan rawatan di kliniknya.

Rahsia Disebalik Tulisan Tangan


Ketahui Rahsia Disebalik Tulisan Tangan Kita 
Tulisan mencerminkan peribadi... Kita boleh menukar tulisan kita untuk mengubah peribadi dan personaliti kita dengan sengaja supaya kita cemerlang dalam hidup...

Rabu, November 07, 2012

Pengesan ikan yang gempak !

KAKI pancing dan nelayan profesional yang sanggup mengeluarkan duit poket seharusnya menjadikan gajet Fishfinder 350C keluaran Garmin sebagai teman setia mereka apabila berada di laut.

Samsung perkenalkan PC pintar yang gempak !

SAMSUNG memperkenalkan komputer peribadi (PC) ATIV Smart PC yang digerakkan sistem operasi terkini, Windows 8 dan pemprosesan Intel Core i5 generasi ketiga. 

Selasa, November 06, 2012

Pemuda ini sedang membelah perut Naga


Naga merupakan makhluk mitos atau khayalan sahaja, yang bererti tidak mungkin ada di dunia nyata, tetapi di China ada seorang pemuda yang sedang membelah perut seekor Naga.

Isnin, November 05, 2012

Aksi pelik pembuat roti canai

Macam sedang buat sesuatu yang pelik aje . . . 
Seorang pelancong asing sedang berjalan-jalan di sebuah lorong yang penuh dengan peniaga kaki lima yang menjual makanan. Tiba-tiba mata pelancong asing ini terpaku dan pelik dengan cara seorang peniaga roti canai ini menyediakan makanan tersebut yang sangat luar biasa.

Pelukis ini boleh melukis dengan dua tangan serentak

Kita biasa melihat orang melukis dengan satu tangan sahaja, samada tangan kiri atau tangan kanan. Tetapi ada seorang pelukis bernama Xionan Sun boleh melukis denga kedua-dua tangan ajaibnya serentak dengan dua potret yang berlainan pula. Beliau telah membuktikan kebolehannya dengan melukis potret Morgan Freeman dan Tim Robbins dengan cantiknya.

Orang terbang di Bogota


BOGOTA - Beberapa pelajar sekolah rendah bergayut pada talian kabel dengan ketinggian lebih 396.24 meter semasa menyeberangi gaung di Rio Negro, Colombia untuk berulang-alik ke sekolah. 

Seru bulan untuk seri wajah

Setiap kali bulan mengambang, mereka akan berdiri di luar rumah, di muka pintu atau sekadar membuka jendela untuk menghadap sinar bulan.
MANUSIA sejak zaman jahiliah lagi amat kagum dengan kejadian bulan yang muncul pada waktu malam. Kemudian, para bangsawan dan penyair Eropah turut memuja peri kewujudan dan kecantikan bulan dalam banyak catatan dan karya puisi mereka. Di kalangan orang Melayu juga tidak terkecuali.

Khamis, November 01, 2012

Ular dalam mesin basuh

GAMBAR menunjukkan seekor ular dalam sebuah mesin basuh di rumah Wendy Foley.
EXETER - Seorang ibu di Britain terkejut apabila dia menemui seekor ular sepanjang 1.5 meter melingkar di dalam mesin basuh di rumahnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Video kepala lelaki ini tercabut dari badan

Kepala lelaki ini tiba-tiba tercabut dari badan
Ahli silap mata terkenal Ferguson @Ice Breaker telah membuat aksi yang sangat mengejutkan orang yang lalu-lalang di jalan San Luis Obispo, California. Apa tidaknya  beliau secara tiba-tiba mencabut kepalanya hingga keparas dada. Ramai yang terkejut dengan kejadian yang tidak terduga ini.

Makan telur penyu undang kanser, buah pinggang?

Telur penyu juga bahaya dimakan oleh ibu mengandung kerana berisiko mengalami keguguran.
KERTEH – Tabiat memakan telur penyu, yang semakin meningkat di kalangan rakyat negara ini, boleh menyebabkan penggemar berisiko diserang penyakit kanser dan buah pinggang kerana mengandungi "logam berat" atau merkuri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: