NUFFNANG

Khamis, November 22, 2012

Ada kalimah Allah di kepala Cristiano Ronaldo

Gempar ! berita mengenai bintang bola sepak dunia, Cristiano Ronaldo, Disebabkan videonya di Youtube semasa Real Madrid menghadapi Levante, kelihatan kalimah Allah pada kepala pemain bola sepak ini.

Kelopak mata kiri Ronaldo berdarah ketika Real Madrid melawan Levante dalam lanjutan Liga Sepanyol, pada Isnin (12/11/2012). Muka Cristiano Ronaldo bertembung dengan siku David Navarro, yang membuatkan cristiano Ronaldo mengalami masalah penglihatan dan kemudian ditarik keluar.
Ketika mendapatkan rawatan di pinggir padang akibat kecederaan tersebut, salah satu kamera televisyen merakam Ronaldo dari arah belakang. Pada ketika itulah terlihat tulisan kalimah Allah terbentuk akibat pola rambut Ronaldo.

Ada yang meragukan keaslian video tersebut dan menganggapnya sebagai penipuan. Namun pada beberapa video lain masih kelihatan tulisan kalimah Allah di kepala Ronaldo.

Disebabkan Ronaldo selama ini dikenali suka berganti-ganti gaya rambut, ada yang beranggapan kalimah Allah tersebut hanya kebetulan semata. 

Apalagi rambut Ronaldo ketika itu sudah tidak terurus semasa perlawanan di padang. Mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku keatas Cristiano Ronaldo . . .

Mari kita lihat videonya :

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: