NUFFNANG

Ahad, Disember 15, 2013

BAYANGAN TENTERA ISLAM BERKUDA MUNCUL DI LANGIT NEGERI SEMBILAN

GAMBAR awan berbentuk seperti sekumpulan tentera Islam zaman lampau yang sedang bergerak menuju ke medan perang telah muncul di langit Nilai, Negeri Sembilan. Mungkinkah kemunculannya bersesuaian dengan imej Negeri Sembilan, Sebagai sebuah bandar tentera terutama di Port Dickson. Di sinilah telah lahirnya ramai pahlawan-pahlawan negara dari dulu hingga sekarang.

Mungkin ramai yang sudah melihatnya. Kepada yang belum, Klik pada imej itu untuk membesarkannya dan anda akan dapat lihat dengan jelas imej sekumpulan pahlawan berkuda.
Gambar ini telah di ambil secara tidak sengaja oleh seorang pendakwah bebas yang yang terkenal iaitu 'Ustaz Kazim Elias',sewaktu beliau berkunjung kesana suatu ketika dulu untuk berdakwah. 

Kejadian dan gambar ini telahpun beliau memuat naik di akaun Twitter beliau untuk tatapan kita semua, mungkin ada iktibar diatas kejadian ini, Wallahhu a’lam... 

VIDEO BAYANGAN PAHLAWAN BERKUDA JUGA MUNCUL DI MESIR !

UNTUK pengetahuan anda, imej video ni diambil secara tidak sengaja, dan disiarkan terus dalam berita Stesen televisyen MSNBC, menceritakan bayang-bayang penunggang kuda yang bewarna hijau dan bercahaya itu.

SEOLAH-olah melihat gelagat para penunjuk perasaan membaling batu dan kebakaran kereta di tepi sebatang jalan raya dalam rusuhan bagi menuntut Presiden Mesir, Hosni Mubarak meletakkan jawatan beliau.

PERISTIWA berdarah ini telah menelan ratusan dan ribuan kecederaan kepada rakyat Mesir.

Anda perhatikan kuda yang dinaiki lelaki tersebut kemudianya bergerak perlahan-lahan sebelum ia berlari ke langit dan terus lenyap bagai ditiup angin dalam kegelapan malam.
-ALAMCYBER2020-

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: