Nuffnang Ads

Jumaat, Mei 16, 2014

VIDEO: Seram! CCTV Rakam Hantu Jual SuratKhabar Di Kuala Lumpur

Seram! Satu rakaman video CCTV di sebuah bulatan yang agak sibuk, kejadian ini dikatakan di rakam di Kuala Lumpur pada 29 Apr 2014. Dalam kesibukan kota raya Kuala Lumpur kelihatan seorang tua sedang duduk di kerusi sambil menjual suratkhabar.


LIHAT VIDEO

Dalam rakaman CCTV ini juga kelihatan ada pelanggan yang membeli akhbar yang dijual oleh orang tua misteri itu. Apa yang menyeramkan...cuba anda perhatikan baik-baik rakaman video itu...tiba-tiba orang tua yang menjual akhbar itu ghaib secara tiba-tiba dengan meja dan akhbar-akhbarnya sekali tanpa di sedari oleh orang ramai.

Siapakah si penjual akhbar misteri ini? adakah hantu atau roh yang tidak tenteram sedang berkeliaran...Wallahualam.

LIHAT TURUTAN GAMBAR :
KELIHATAN DALAM SEORANG LELAKI MENJUAL AKHBAR
ADA SEORANG PELANGGAN MEMBELI AKHBAR YANG DI JUAL
KELIHATAN SEORANG LELAKI MELINTASI SI PENJUAL AKHBAR
TIBA-TIBA SI PENJUAL AKHBAR GHAIB TANPA DI SEDARI ORANG RAMAI
HILANG GHAIB DENGAN MEJA DAN AKHBARNYA SEKALI...???

4 ulasan:

pauhDLayang berkata...

Perasan tak, si pembeli suratkabar tu nak payah balik mungkin ada kesilapan, bila si pembeli tengok di hadapan tempat pakcik penjual tu dah tak ada, nampak si pembeli tu puzzle.....

Harith Iskandar berkata...

wuyooo tp nmpak mcm tipu jer..persepsi sy la hehe

Tanpa Nama berkata...

pak cik tu ada power teleportation

Tanpa Nama berkata...

yelah, entah - entah pakcik tu time travel kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: