NUFFNANG

Sabtu, Januari 04, 2014

KECOH CCTV RAKAM JIN JILAT MAKANAN ATAS MEJA

KECOH! Sekarang ni di facebook, twitter juga di blog-blog mengenai satu rakaman CCTV lembaga hitam di percayai 'Jin' yang kelihatan sedang naik ke atas meja dan menjilat makanan yang terhidang.

Menurut sumber dari pengirim video, kejadian ini benar-benar berlaku, Sebenarnya Satu keluarga telah di ganggu oleh makhluk halus yang di percayai 'Jin' yang di hantar untuk membuat kacau dan mendatangkan sakit kepada tuan rumah tersebut.

Kejadian yang dapat di rakam CCTV adalah setelah seorang ustaz dan pembantunya membuat sembahyang hajat di rumah tersebut. Untuk pengetahuan anda lokasi serta nama pemilik rumah tersebut telah di rahsiakan atas sebab-sebab tertentu. ~Wallahu'alam~

JANGAN LUPA :

1) Bacalah ta'awwuz dan basmalah sekurang-kurangnya sebelum makan dan minum.

يَا غُلَامُ سَمِّ اللَّهَ وَكُلْ بِيَمِينِكَ وَكُلْ مِمَّا يَلِيكَ
"Wahai anakku, sebutlah nama Allah, makanlah dengan tangan kananmu, dan makanlah makanan yang berada di dekatmu." (HR Bukhari no. 4957 dan Muslim no. 3767 dari Maktabah Syamilah)


إِذَا أَكَلَ أَحَدُكُمْ طَعَامًا فَلْيَقُلْ بِسْمِ اللَّهِ فَإِنْ نَسِيَ فِي أَوَّلِهِ فَلْيَقُلْ بِسْمِ اللَّهِ فِي أَوَّلِهِ وَآخِرِهِ
"Apabila seorang kalian ingin makan, hendaknya dia membaca "bismillah". Dan jika ia lupa membaca di awalnya, hendaknya ia membaca "bismillah fii awwalihi wa aakhirihi." (HR. al Tirmidzi dan Ahmad. Dishahihkan oleh Syaikh al Albani dalam Shahih Sunan At-Tirmidzi no. 1513)
-ALAMCYBER2020-

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: