NUFFNANG

Sabtu, Ogos 30, 2014

VIDEO: PERAGUT KENA BELASAH KAW-KAW PUNYA DI SG BESI

Tengok peragut kena keronyok dengan orang ramai sampai berdarah-darah memang kesian tapi perasaan itu mungkin hilang selepas tahu apa yang dilakukannya.

Sebagai contoh salah seorang daripada tiga peragut yang berjaya ditangkap selepas cuba mencuri rantai emas dipakai seorang wanita di Batu 3 1/2, Jalan Sungai Besi, kelmarin.

Sebelum meragut peragut ini terlebih dahulu berpura-pura bertanya jalan kepada mangsa yang membonceng motosikal abangnya sebelum dua lelaki tiba-tiba muncul dari belakang lalu merentap rantai emas yang dipakai.

Sudahlah menipu dan mencuri, bila rantai emas yang direntap putus dan sangkut di baju mangsa ketiga-tiga peragut boleh pula bertindak kejam menendang motosikal mangsa.

Dek kerana perangai kejam itu maka inilah makannya bila tak sempat melarikan diri dan dapat ditangkap.

Malah ketika keadaan riuh rendah dengan peragut tersebut cuba mencari perlindungan daripada terus dibelasah, seorang lelaki tiba-tiba muncul mendakwa sudah memerhatikan tindakan peragut itu bersama dua lagi rakannya mencari mangsa sejak dari Bukit Jelutong, Shah Alam lagi.

Kami rasa kalau tak ada orang awam yang simpati dan menenangkan keadaan, dah mati peragut ni kena pukul kelmarin kot. Tengok sajalah keadaan dia yang dah tak berdaya sampai jatuh longkang masa cuba untuk lari.

Snatching Hammered Together

Apa pun dah dapat sakit dan maki hamun begini harap-harap peragut terlibat insaflah hendaknya untuk menggunakan tulang empat kerat sendiri bagi mencari rezeki selepas ini.  

Oleh : REM RAMZI
Sumber : MYNEWSHUB.MY

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: