Nuffnang Ads

Khamis, April 24, 2014

VIDEO: TOYOL BERGERAK MERONTA DIKURUNG DALAM BOTOL

Di katakan makhluk atau objek bergerak-gerak dalam botol ni adalah toyol. Sejauh mana kebenarannya, hanya Allah swt sahaja yang maha mengetahui. 

Admin pun tak boleh nak banyak komen samada video ni sahih atau sudah diedit,sebab pertamanya admin takde ditempat kejadian, keduanya bila admin perhatikan pergerakan objek didalam botol tu ada beberapa kali ia bergerak diluar frame botol.

LIHAT VIDEO :

Admin tidak mempersoalkan alam ghaib kerana ia sememangnya wujud, malah dalam Al-Quran serta rukun Islam, Iman dan Ihsan itu sendiri mengkehendaki kita untuk percaya kepada perkara ghaib.

Cuma kesahihan video ini masih boleh dipersoalkan memandangkan budak-budak sekolah hari ini pun dah pandai edit video letak macam-macam efek.

Kalau ada sesiapa dapat sahkan video ni boleh nyatakan dibahagian komen kot ada member disini yang saksikan sendiri depan mata semasa video ni dirakamkan ke.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

X-COPY



Configuration After installing, you might want to change these default settings: