NUFFNANG

Isnin, April 04, 2011

Gempar biri-biri berwajah manusia

Dead Lamb with Human Like Face
Gempar...anak biri-biri lahir berwajah manusia
Di kota tidak jauh dari Izmir, Turki, seekor biri-biri melahirkan anak biri-biri mati dengan wajah yang sangat mirip manusia.Doktor haiwan tempatan Erhan Elibol yang menyambut kelahiran
tersebut amat terkejut.Kepala biri-biri mempunyai ciri menakutkan. Seperti mata, hidung dan mulut semuanya sangat mirip manusia dalam penampilan.Hanya telinga yang berbentuk seperti biri-biri.
VIDEO BIRI-BIRI BERWAJAH MANUSIA

Doktor haiwan berusia 29 tahun itu dipetik berkata ... "Aku telah melihat mutasi dengan lembu dan biri-biri dahulu. Saya telah melihat anak lembu bermata satu, anak lembu berkepala dua, anak lembu berkaki lima. Tapi ketika aku melihat anak biri-biri ini aku tidak boleh percaya mata saya,sungguh mengejutkan saya".

CNNTurk.com melaporkan bahawa mutasi seperti ini paling mungkin terjadi sebagai akibat dari ibu kambing biri-biri sedang mengandung diberi makanan dengan kuantiti yang banyak dari Vitamin A.




Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: