NUFFNANG

Rabu, Julai 11, 2012

Lapar,Video Budak Menyusu dari Anjing

Seorang budak berumur 6 tahun, Chotu Kumar menyusu dari anjing kampung yang sering berkeliaran dekat rumahnya. Tragisnya Chotu sudah melakukan kebiasaan menyusu dari anjing ini sejak dua tahun lalu.

"Keluarga kami amat miskin, kadangkala aku merasa amat lapar. Anjing itu tidak menggigitku, aku menyukainya dan ia juga menyukaiku. Ia menjadikan aku seperti salah satu anaknya. Aku suka bermain dengan anjing-anjing, mereka adalah teman-temanku," kata Kumar.
Chotu tinggal bersama ibunya, Shanichari Devi (37) serta nenek Amiya Devi (60) dan dua orang saudara Bola (14) dan Mahesh (3) dalam rumah yang dibuat dari tanah liat di Jharkhand, India Timur. Sejak ayahnya meninggal empat tahun lalu, keluarga mereka hidup dibawah garis kemiskinan dan terlalu daif hatta untuk membeli makanan pun susah.
Chotu sudah tidak bersekolah dan tidak memiliki teman sehingga anjing-anjing itu menjadi teman bermainnya sehari-hari ibunya sendiri tidak pernah melarang Chotu untuk menyusu dari anjing tersebut.
"Saya pernah melihatnya menyusu dari anjing. Saya merasa amat terkejut, dan berlari untuk menariknya dari anjing itu. Tapi sejak itu pada bila-bila masapun ia merasa lapar ia selalu menyelinap (untuk menyusu lagi). Saya membiarkannya kerana saya mengetahui betapa laparnya ia," ungkap Devi.


Lihat Video

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: