NUFFNANG

Rabu, Disember 10, 2014

VIDEO: MANUSIA DITELAN HIDUP-HIDUP ULAR ANACONDA

Ini memang kerja gila. Kalau bagi penulis 5 juta pun penulis tak sanggup untuk melakukan aksi mengerikan ini. Nyawa bukannya boleh ditukar ganti, kalau dapat 5 juta tapi maut akibat aksi gila ini tak guna juga.

Sebaliknya, seorang lelaki Amerika Syarikat, Namanya Paul Rosolie boleh dikategorikan sebagai orang paling gila di dunia apabila dia merakamkan aksinya ditelan hidup-hidup oleh seekor ular Anaconda.

Eaten Alive Sneak Peek | Sun Dec 7 9/8c on Discovery

Disiarkan menerusi Discovery Channel, Rosolie dan 10 orang pembantunya mengesan ular anaconda sepanjang enam meter di Sungai Amazon. Lalu membiarkan dirinya untuk ditelan hidup-hidup.
Sut khasi ini ternyata gagal melindungi diri Rosolie tanganya hampir patah akibat belitan ular Anaconda
Rosolie yang berpakaian sut khas yang dipercayai kebal untuk belitan ular sebesar 'Anaconda' serta dilumur dengan darah khinzir meredah kawasan itu sambil dirakam kamera dan disaksikan isterinya, Gowri.
Rosolie boleh dikategorikan sebagai orang paling gila di dunia 
Kemudian, seekor anaconda betina mula melilit badan dan membaham sebahagian kepalanya. Namun, dia segera mengarahkan rakan, doktor dan pakar veterinar untuk menyelamatkannya apabila merasakan seluruh badannya seakan-akan mahu patah akibat dibelit ular anaconda tersebut. 
Mujur Rosolie sempat diselamatkan...
Ternyata sut khas yang diciptanya belum cukup kebal untuk belitan seekor ular sebesar Anaconda.

Eaten Alive Anaconda Used in Failed TV Stunt Was a RINGER

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: