NUFFNANG

Rabu, November 10, 2010

Kembalilah Jandaku?

Rayuan Bekas Suami
Glamour kereta ni masuk blog saya...
Keratan "Harian-Metro"yang menyiarkan gambar tersebut.
LUCU tetapi menarik.Tidak dapat dipastikan kenapa pemilik kereta di Kota Tinggi.Johor.Ini
meletakkan perkataan "Kembalilah Jandaku" di belakang kenderaannya.
Adakah ia sekadar suka-suka atau rayuan seorang bekas suami?Yang sudah gila "Gila Talak"?....

(Gambar ni saya ambik lepas saya makan kat sebuah restoran "nasi ayam basir"di bandar Kota
Tinggi.Betul-betul parking baik depan kedai.Apa lagi saya jenis pantang nengok benda-benda
pelik terus snap,dan hantar ke 'Harian Metro"Dua hari kemudian gambar saya di siarkan,dapat
pulak hadiah dari "Harian Metro" Satu talipon bimbit jenis "M-Mobile,siap ada mawi azan kat
dalam,sampai sekarang saya masih simpan lagi).

Tiada ulasan:

NUFFNANG

X-C/P



Configuration After installing, you might want to change these default settings: